Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zespół Administracyjno-Finansowy

Zespół Administracyjno-Finansowy jest nadzorowany przez Dyrektora,  realizuje zadania przy pomocy:

  1. Wicedyrektora ds. Administracyjno-Gospodarczych – kierującego Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Administracyjnych;
  2. Kierownika Gospodarczego - kierującego Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Gospodarczych, nadzorowanego bezpośrednio przez Wicedyrektora ds. Administracyjno-Gospodarczych;
  3. Głównego Księgowego - kierującego Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Płac;
  4. Zastępcy Głównego Księgowego - kierującego Wieloosobowym Stanowiskiem ds. Finansowo-Księgowych, nadzorowanego bezpośrednio przez Głównego Księgowego.

Nazwisko i imię

telefon stacjonarny

e-mail

Dział/stanowisko 

Lipiec Krystyna

536 60 07

krystyna.lipiec@mscdn.edu.pl 

Kadry

Turek Ewa

536 60 08

 ewa.turek@mscdn.edu.pl 

Kadry

Magdalena Gładka

536 60 09

magdalena.gladka@mscdn.edu.pl

Kadry

Sobiech Agnieszka

536 60 10

agnieszka.sobiech@mscdn.edu.pl 

Specjalista ds. mienia

Balcer Martyna

536 60 13

martyna.balcer@mscdn.edu.pl  

Księgowość

Majchrzak Małgorzata

536 60 14

malgorzata.majchrzak@mscdn.edu.pl  

Księgowość

Kalinowska Katarzyna

536 60 15

katarzyna.kalinowska@mscdn.edu.pl  

Księgowość

Dolińska Agnieszka

536 60 16

agnieszka.dolinska@mscdn.edu.pl  

Z-ca Głównego Księgowego

Piotrowska Agata

536 60 17

agata.piotrowska@mscdn.edu.pl  

Księgowość

Kossakowska Beata

536 60 20

beata.kossakowska@mscdn.edu.pl 

Konkursy Przedmiotowe

Dembińska Monika

536 60 20

monika.dembinska@mscdn.edu.pl

Konkursy Przedmiotowe

Soczuk Emilia

536 60 21

emilia.soczuk@mscdn.edu.pl

Księgowość-płace

Glinka Dorota

536 60 22

dorota.glinka@mscdn.edu.pl  

Księgowość-płace

Krajewska Karolina

536 60 23

karolina.krajewska@mscdn.edu.pl  

Księgowość-płace

Jarząbek Monika

536 60 26

monika.jarzabek@mscdn.edu.pl

Sprawy Administracyjne

Konarzewska Marta

536 60 27

 marta.konarzewska@mscdn.edu.pl 

Zamówienia Publiczne

Bołtuć Małgorzata

536 60 29

konkursy@mscdn.edu.pl

Konkursy Przedmiotowe

Liwińska Ewa

536 60 29

konkursy@mscdn.edu.pl

Konkursy Przedmiotowe

Wodecki Marcin

536 60 31

marcin.wodecki@mscdn.edu.pl 

Informatyk

Durczewska Iwona

536 60 00

sekretariat@mscdn.pl 

Kancelaria

Podmiot udostępniający informację:
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
odpowiada: Jarosław Zaroń
data: 03-02-2023
wytworzył: Marta Konarzewska
data: 03-02-2023
data: 03-02-2023
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 03-02-2023 - Edycja treści
  • 16-05-2022 - Edycja treści
  • 10-05-2022 - Edycja treści
  • 09-05-2022 - Edycja treści
  • 02-07-2021 - Edycja treści
  • 21-04-2021 - Edycja treści
  • 18-02-2021 - Edycja treści
  • 11-02-2020 - Edycja treści
  • 15-01-2020 - Edycja treści
  • 14-01-2020 - Edycja treści
  • 09-01-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1325