Informacje nieudostępnione
Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Samorządowego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Warszawie jest udostępniana na wniosek, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1764, z późn. zm.)
Udostępnienie informacji publicznej na wniosek następuje, bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli informacja publiczna nie może być udostępniona w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku, podmiot zobowiązany zawiadamia w tym terminie wnioskodawcę o przyczynach opóźnienia oraz o terminie, w jakim rozpatrzy wniosek, nie dłuższym jednak niż 2 miesiące od dnia złożenia tego wniosku.
Dostęp do informacji publicznej jest bezpłatny z wyjątkiem sytuacji, w których Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli ma ponieść dodatkowe koszty związane ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia lub koniecznością przekształcenia informacji w formę wskazaną we wniosku. Wówczas podmiot zobowiązany może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom. W takim przypadku w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do uiszczenia opłaty.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej można przesłać do Centrum, wybierając jeden z poniższych sposobów:
- przesłać na adres:
- Mazowieckie Samorządowe Centrum
- Doskonalenia Nauczycieli
- Świętojerska 9
- 00-236 Warszawa
- złożyć w Kancelarii MSCDN przy ul. Świętojerskiej 9 w Warszawie
- przesłać na adres: sekretariat@mscdn.edu.pl
- przesłać za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP)
- przesłać faxem: 22 536 60 01
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 11-02-2020 - Edycja treści
- 11-01-2019 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 1362